• 24/7 bestellen
  • Snelle levering door heel Nederland - Levering naar Duitsland en BelgiĆ« op aanvraag.
  • email: info@haverkamp-tegels.nl

Klachten & Garantie

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@haverkamp-tegels.nl , Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken u daarom om de geleverde producten na aflevering te controleren en gebreken binnen 7 dagen aan ons kenbaar te maken, graag met foto van de schade. U kunt dit doen door een email te sturen naar info@haverkamp-tegels.nl  
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging van de materialen.

Klik hiernaast om ons een email te sturen